Вітаю! Мене звати Володимир Карпенюк, щиро дякую, що завітали на мою сторінку! Я фотограф, живу і працюю в Києві. Спеціалізуюся на зйомках портфоліо для моделей|акторів|дітей, дитячого|сімейного фото, весілля|lovestory. Виготовляю випускні альбоми для малюків, школярів, студентів.

Якщо для Вас естетика фотографії важливіша за гроші, що знецінюються, я до Ваших послуг!

09.04.09

про відбір фотографій

...якось один з моїх вчителів (Валерій Крей) сказав, що на 70% роботи фотографа припадає відбір та аналіз відзнятого матеріалу ...тільки що вкотре у цьому впевнився
...в цю нічну годину, коли голова гудить від всепоглинаючого потоку інформаціі, що виливається на неї з безмежних просторів всесвітньої мережі, мені чомусь дуже закортіо переглянути власний відзнятий матеріал, який, поки що, не наважуюсь назвати фотографія, а тим більше світлина ...і от переглядаючи свої кадри, зняті півроку-рік тому, розумію, що маю до них якесь зовсім інше, дещо відсторонене ставлення, ніж тоді, коли знімав, сортував, відбирав ...немов би дивлюсь не на свої, а на чужі картинки ...і це відчуття зберігається до того моменту, коли дійшов до кадрів тримісячної давності ...тут все інакше, я їх "пам'ятаю", і враження, що вони не мої немає, і це не дозволяє мені здійснити більш-менш врівноважений, об'єктивний відбір ...я давно читав і чув від інших фотографів, що архів корисно час від часу переглядати, але відчув це вперше власним єством лише сьогодні
...шкода тільки, що замовнику важко, та й мабуть не варто пояснювати, що найкращий матеріал він зможе від мене отримати через чотири місяці :)

Читати далі...

Немає коментарів:

Дописати коментар